Jeśli chodzi o zamówienie na stronie cloudshop.pl to niestety kontakt / reklamacja z biurem obsługi to jest tragedia. Nie wysłali mi jednej rzeczy z mojego zamówienia, za która zapłaciłem przedpłatą. No to po prostu napisałem czego mi brakuje w zamówieniu na ich maila. Odpowiedz dostałem po 4 dniach "Czy pasuje panu kod rabatowy na daną kwotę". No to odpowiedziałem, ze wolałbym po prostu dosłanie danej rzeczy gdyż ta kwota, którą bym dostał to jest koszt opłacenia znowu kuriera (19.90zł). Znowu 5 dni brak kontaktu. Napisałem, czy ktoś potrafi mi odpisać lub zwrócić po prostu pieniądze na konto. Po napisaniu maila dostałem informacje zwrotną - "Odpowiedz była 19 października". Także pytanie czy pasuje mi rabat było już tą odpowiedzią. Na zasadzie albo Ci pasuje rabat albo wypad i nic Ci nie damy.
Data dodania: 23.11.2020, 16:15