Obecnie Przedsiębiorstwo Handlowe A-T prowadzi szereg działalności związanych z handlem bezpośrednim oraz internetowym. Koncentruje się przy tym na osiąganiu wymiernych efektów w obu typach prowadzonej sprzedaży. Z ostatnich badań wynika bowiem, że następuje swoisty powrót wśród klientów do zakupów dokonywanych przy bezpośrednim, fizycznym kontakcie ze sprzedawcą. Szczególnie w przypadku produktów wyjątkowych i unikatowych. Ponieważ A-T specjalizuje się właśnie w takiej ofercie, podwójnie ważne jest tutaj zaspokojenie obu zwyżkujących trendów konsumenckich. Od wielu lat strategia A-T opiera się na działaniu skupionym wokół indywidualnego podejścia do potrzeb klienta, osobistej rozmowy i porady. Dlatego też przez długie lata obecności na rynku z czasem zyskała bardzo mocną i stabilną pozycję, którą okupuje obecnie. W związku z ciągłym rozwojem i rozbudową sieci handlowej można przypuszczać, że ten trend zostanie w jej przypadku utrzymany.
- Data dodania: 17.10.2014
- Podobne tematy:
- Kategorie: