Jest mi bardzo przykro wystawiać tak negatywną opinię nie mając de facto kontaktu z produktami oferowanymi przez tę firmę, jednak powinniście Państwo wiedzieć, iż jakość usług, znajomość prawa i przyjazne podejście do klienta są tej firmie zdaje się, obce. Od wczoraj pracownica firmy grozi mi sądem i próbuje zmusić do pokrycia kosztów przesyłki, która notabene do mnie nie dotarła. Mało tego, w odpowiedzi na jej żądania (kopia całej korespondencji dostępna na życzenie w prywatnych wiadomościach) zgłosiłam gotowość pokrycia tych kosztów po przedstawieniu przez firmę podstawy prawnej jej żądań i/lub kopii rachunku, aż wreszcie w akcie desperacji: po prostu przesłania do mnie wezwania do zapłaty. Nic takiego nie otrzymałam, a po prostu chciałam mieć jakąkolwiek podstawę do przesłania wymaganej kwoty. Myślę, że wielu z przedsiębiorców inaczej traktuje swoich klientów i warto korzystać z usług innych firm.
Data dodania: 18.08.2017, 15:26